header image

templji templji templji pa kamobska zastava!

Objavil: dzikii | 29.01.2011 | 2 Komentarjev |

Siam reap! Angkor wat! TEMPLJI!! Zakon!

Se vedno v Kambodzi. Zadnja postojanka pred Bangkokom, v katerega picim jutri. Se ze veselim – obozujem Bangkok!

Zdej smo super klapa na poti – jest, Tim in Joel. Super je, ce je grupa mal manjsa, ker se potem stvari hitro odvijajo – ce primerjam z vietnamsko druzbo, je tole cisti uzitek – nobenega cakanja, vse se hitro zmenimo in vsi smo na isti frekvenci – ne kompliciramo. Super je.

Iz Kampota, smo morali najprej v Phnom penh nazaj, ker bi sicer voznja trajala 13 ur, pa smo se odlocili, da raje se malo pochillamo v PP. Odlocitev je bla dobra – tako sva sla z Joelom pogledat najin hostel izpred enega tedna, kjer sva z Joelom ugotovila, da sva bila tam istocasno, dvoje vrat narazen. Svasta. Skratka, guesthouse stevilka 9 je bil skoraj popolnoma razmontiran. Nic ni ostalo od njega. Svasta. Potem smo se malo pohajkovali po mestu in sli na trznico. Potem pa spat, ker je bilo treba zjutraj zgodaj vstati!

V guesthousu stevilka 10 (takoj ob stevilki 9) zjutraj poberemo se eno nemko, ki tudi potuje sama. Punca je mal premlada in prevec prestrasena za te stvari – razberem iz njenega intinerarija. Skratka, valda jo vzamemo v svojo grupo. Pridemo v Siam reap in na avtobusni postaji nas caka model z napisom Mr. Team Panda – tuk tuk voznik, ki nas bo zapeljal do guesthousea. V poplavi guethousou dobimo najcenejsega – 1$ na noc. Tako poceni nisem spala se nikjer – no razen na strehi v Sihanouk villu. Gremo na vecerni sprehod po mestu – se mi kar dopade. Pub street je itak glavna turisticna ulica, ampak mi smo nadvse zadovoljni, da imajo ulicne restavracije, kjer dobis hrano za 1$ – to je to. Potem se se oglasimo pri fish spa akvarijih, kjer se nadilamo, da za 2$ dobimo eno uro grizljanja ribic v podplate in se pivo zraven. :) Pase po vecerji :)

Naslednji dan sledi ogled templjev. Ker so baje soncni  vzhodi neverjetni, se prisilimo in vstanemo ob 4h in se vsi zalepljeni nabasemo z zajtrkom in sledi voznja v obmocje templjev. Vzamemo 3 dnevno karto, ki vkljucuje jutranjo slikico za prepustnico – zgledam fenomenalno. Skratka. Pridemo do Angkor wata – najvecjega med templji. Res je nekaj posebnega, ampak ne vem, nekej me ni ravno ganil ta soncni vzhod, ni bil tako spektakularen kot sem upala da bo. Tempelj je pa neverjeten!

Naslednji je bil Bayon – tempelj z obrazi. Ahhh, ce napisem FENOMENALNO bom zvenela spet prevec klisejsko (sem opazila, da prevec uporabljam to besedo, bom se umirila :)). Tukej mi je ze pocasi zacel adrenalin tect po zilah. To je tisto kar sem hotela videti ze preeedolgo!! In zdaj sem tu. In mi ni nic jasno. Kako mi je to smesno, ker sem tako navdusena nad stvarmi, da potem, ko sem v trenutku tukaj in zdaj, moji mozgani ne dojemajo kje se nahajam in potem izpadem kot en cudak, ker samo hodim, skljocam in to je to.. In potem zvecer pridem domou in mozgani sprocesirajo kaj se mi je ravnokar zgodilo in potem sem cisto zadeta od tega obcutka, ki ga nisem cutila ko sem bila tam. Katastrofa. Ampak, sem videla, na lastne oci, cutila na lastnih prstnih blazinicah to cudo od cloveskega hlastanja po mogocnosti. Kako nenavadno je vse to tukej v Aziji. Dejansko stopas po razvalinah, lahko se dotikas vseh teh izklesanih podob, lahko celo vzames domov kak kamen, ker itak nobenga ne briga. Nobene varnosti. Nista. To je tam in mi gazimo po tem. Kaj takega se ne bi nikoli zodilo v Evropi. Svasta res. Po eni strani kul, po drugi bo pa vse tole cez 10 let katastrofalno uniceno zaradi turistov kot sem jaz, ki morajo dostopiti do vsega in se dotakniti vsega in tako naprej.. Svasta.Potem je sledil se en dan ogledov templjev.

Skratka. Templji dabest. Ne bom vec o tem. A mam se kej za povedat o tem, preden grem na drugo temo? Hmm.. ja popoldne smo se najdeli futra za en dolar, pol smo sli se za 2e na fish spa, ce se nisem omenila.. pol pa samo chillat. Zvecer sem se dobila s Kasperjem – poljskim studentom arheologije, ki mi ga je “zrihtal”poljski kolega, ki je profesor na univerzi za arheologijo. Skratka, tamal ok, smo sli na pivo, ki se je zavleklo na drugo pivo, na kar sva z Joelom, kot dva mala razigrana otroka pohajkovala po mestu in opazila kambosko zastavo, ki je visela tako nizko, da sem jaz lahko odvezala spodnji del, Joel pa zgornjega in sva potem kot najsrecnejsa otroka skakala po ulici z novo trofejo :)) ja no nisem ponosna na krajo zastave, bo pa lep spomin in zjutraj je bilo polno smeha na ta racun :) Treba je sem pa ke kako pizdarijo narest. Se vedno se drzim gesla – vsak teden nekaj odpiljenega. Ta teden smo kradli :D

Skratka.. Zjutraj vstanemo in picimo do Kasperja na njihov avstralsko kamboski institut za arheologijo. Voznik Chenda nas vseh pet napoka v avto in ze picimo proti malo manj znanem templju. Pozabila ime. Se mi zdi da je bil se najbolj zanimiv tempelj od vseh do sedaj. Ves porasel z drevesi, cisto v razuslu. Povsod lezijo kamniti bloki, vse je preraslo z mahovi. Noro. V planu smo imeli se ogled enega cisto neturisticnega templja in se na naovo odkirvajocega templja na katerem dela Kasper, amapk je bla Nemka lacna in smo morali jesti in potem je bila ze toliko ura, da smo sli pogledati smo se impresivno clovesko narejeno jezero dolgo 8km in siroko 2km. In to je blo to. Skoda. LAhko bi bil res kul dan, ce ne bi bili taki zaspanci.

Zvecer smo se odlocili, da hocemo zastonj majice, ki jih dobis ce narocis bucket (vedro) katerekoli pijace. In smo sli na misijo. Najprej en bar, kjer smo dobili brutalno velike vrcke. In zastonj majico. :) In potem v drug bar, kjer sploh nismo hoteli vec vrckov in zastonj majic. Zur je bil fantasticen. Vmes smo zgubili Nemko, potem smo se zgubili se sami, pa nas je tuk-tuk srecno pripeljal domov. Vmes smo se malo pohengali v trgovini s super simpaticnim prodajalcem. Skratka smeha ni manjkalo. Naslednji dan pa brutalni macek. To je bilo prevec. Ne grem se vec s tem njihovim alkoholom – brutalen je. Skratka.. malo sem zbolela, malo me je macek zvil.. kakorkoli, vceraj sem ves dan prelezala in se nacejala z vodo. Cela grupa je dobila neke prebavne motnje. Moje so se najbolj mile.. amapk ni zabavno..

Skratka zahajam s teme. Fenomenalno mi je :) Jutri pa v Bangkok!!!!

Evo nove slike, mate v galeriji, kmalu tudi na blogu. Uzivejte. Ven me mecejeo iz placa za internet! :)

Zapisano pod: trippin' Asia! 2010/11

Odzivi

Haha, ko boš tole za sabo brala, boš pa velikrat na skratka in svasta naletela :))

darja hvala za kartico, zelo mi je všeč. a kupla si mi tud kej? une kosmate kapce s šildam so mi všeč, da se ne boš turudila z iskanjem primernega darila :) no al pa sej rajš pustim presenetit

aja pa nč mi nisi odgovorila za lykke li. a boš ti takrt sploh že doma? midva karte že mava